OR

De OR is een groep actieve en betrokken ouders, die zich bezig houdt met allerlei hand- en spandiensten op Talentrijk. Wij helpen bij het organiseren verschillende activiteiten zoals Sinterklaas, Kerst, Pasen, de laatste schooldag en nog veel meer!

Ook willen wij functioneren als klankbord voor u als ouders! Dit houdt in dat wanneer u iets opvalt of u ergens mee zit, dit bij ons gemeld kan worden.

Maar naast dat u kunt rekenen op onze hulp, zouden wij het ook heel erg fijn vinden als er nog meer ouders zijn, die zo nu en dan ons willen ondersteunen. Hierbij kunt u denken aan het helpen bij het schoolfruit, het schoolontbijt of het uitdelen van ijsjes op een feestdag.

Vele handen maken licht werk!

Wij wensen iedereen weer een leuk schooljaar toe en hopelijk zien wij uw kinderen en u weer snel bij een van de gezellige activiteiten.

Heeft u vragen of opmerkingen voor de OR? Spreek ons aan op school of stuur een mailtje naar schoolor@talentrijk-ikt.nl.

Vriendelijke groet,

De leden van de OR.

Marcha Odink (penningmeester)
Judith de Vries